articles

czy wydawcy rozliczają dom hazardu

Globalny operator zakładów sportowych GVC Holdings wezwał położyć kres reklamy zakładów sportowych na żywo i ponownych telewizyjnych, imprezach sportowych, z wyłączeniem wyścigów konnych w wielkiej Brytanii.Firma poinformowała o nowych inicjatywach w dziedzinie odpowiedzialnego hazardu, w tym przepisy o reklamie, specjalnie promującej odpowiedzialne hazard i bardziej bezpieczne hazardowe kampanii, ograniczone jednej reklamy na przerwę.GVC mówi, że dobrowolny wstępny zakaz reklamy z gwizdkiem, ogłoszony w grudniu, nie idzie wystarczająco daleko, i chce, aby inne firmy "przyłączyli się do niego, pomagając zrewolucjonizować marketing hazardowych marek."GVC wyraziła dalsze inicjatywy w ramach kampanii na zmianę stawek.Należą do nich wypowiedzenie wszystkich sponsorskich transakcji z koszulkami brytyjskich drużyn piłkarskich i zakaz tarcz na stadionach podczas meczów, wzrost inwestycji w badania, edukację i leczenie, tworzenie ośrodków leczenia i bardziej bezpiecznego oprogramowania do gier.Kenny Alexander, dyrektor generalny GVC, powiedział: "Wzrost inwestycji w badania, edukację i leczenie dziesięć razy do 2022 roku, finansowanie ośrodków leczenia i wykorzystanie technologii do interwencji, zanim wystąpi problem, wraz z naszym istniejącej behawioralnej analitycznych, wcielamy w życie nasze zobowiązanie być najbardziej niezawodny i przyjemny operatora zakładów na świecie."Branża powinna i może zrobić więcej dla ochrony wrażliwych grup ludności, i dzisiejsze ogłoszenie prezentuje zaangażowanie GVC osiągnięcia tego celu." czy wydawcy rozliczają dom hazardu.