posts

tommy james kompletne albumy do ruletki

Mikael Hansson, globalny dyrektor generalny przez enteractive, wyjaśnia, dlaczego amerykański rynek w pełni koncentruje się na konwersję i dlaczego operatorzy muszą wziąć słuchawkę, jeśli chcą odnieść sukces w pozyskiwaniu graczy.Ameryka północna-jeden z najbardziej ekscytujących rynków online-гемблинга w świecie, który dostarcza ogromny potencjał dla zakładów sportowych, kasyna, pokera, bingo i lotto.Krajowe i międzynarodowe, operatorzy inwestują ogromne środki na to, aby przyłączyć się do walki z marką i produktem, odpowiednie dla ich celów.Ale w warunkach tak silnej konkurencji operatorzy muszą być pewni, że wyróżniają się z tłumu we wszystkich dziedzinach-od oferowanych gier do hojnych bonusów za pomocą stosowanych metod marketingowych.Jeśli chodzi o tego ostatniego, większość online-marek do tej pory skupiali się na organizowaniu nowych graczy, a wielu z nich wszczynają высокобюджетные kampanii.Choć to z pewnością pomoże im stworzyć swoją bazę graczy i przyciągnąć nowych klientów na swoje strony, realna możliwość leży gdzie indziej.Polega ona na obsłudze.Конверсионный rynekRynek amerykański różni się od prawie każdego innego rynku online-гемблинга w świecie tym, że większość kanałów już mają duże bazy klientów.Na przykład, większość zjednoczonych pozwalają lądowe gry hazardowe w kasynie; dlatego lądowe operatorzy mają już tysiące graczy, aktywnie pracujących ze swoimi markami.Jeśli chodzi o gry online, gry sportowe, media-gigantów, takich jak theScore i Fox Sports, mają miliony entuzjastycznych kibiców sportowych, chcących postawić na swoje ulubione zespoły i graczy.Następnie masz operatorzy, którzy oferują codziennie fantasy sportowe i społeczne kasyno gry; gracze z tych branż są już przyzwyczajeni robić zakłady i hazard i chcą to robić na prawdziwe pieniądze.Ponadto, istnieją operatorzy, którzy mają dostęp do przestarzałe bazy danych klientów, być może, bardziej zorientowane na pokera online, gdzie gracze mogą być konwertowane i ponownie uruchomione.Otwiera to ogromne możliwości dla operatorów, którzy mają już duże bazy danych graczy na tych kanałów, pod warunkiem, że mogą one przekształcić je i robić to w skali.Ważne pytanie, oczywiście, polega na tym, jak oni to robią.Telefon to najlepsze narzędzie do konwersjiTutaj, w przez enteractive, uważamy, że podnieść słuchawkę telefonu i skontaktować się bezpośrednio z graczami-jest to najbardziej skuteczna metoda, jeśli chodzi o ich konwersji.Dotyczy to wszystkich kanałów-od konwersji gracza, który popełnia zakłady sportowe na lądzie, w internecie-gracza lub graczy w społecznym kasyno do gracza, przechodzącego przez zwykłe drzwi kasyno operatora.Dzieje się tak dlatego, że telefon umożliwia operatorom nawiązać emocjonalną więź między graczem a jego markami i dowiedzieć się więcej o ich pragnieniach i potrzebach.Uzbrojeni w te informacje, firmy mogą im powiedzieć o innych hazardu produktach, które oferują (online lądowych graczy, kasyno na prawdziwe pieniądze społecznych graczy itp.), i przekonwertować je.Istnieją dane potwierdzające to.Branżowe badania pokazują, że prawdopodobieństwo tego, że istniejący klient kupi produkt dodatkowy, wynosi 60-70%, podczas gdy dla nowego klienta wynosi ona zaledwie 5-20%.Krótko mówiąc, gracze, już pracujące z salony marki, niezależnie od kanału, przez który działają, są znacznie bardziej skłonni do konwersji.Kontakt telefoniczny jest również najbardziej naukowo udowodnione metody kontroli ryzyka uzależnienia od hazardu i zapewnienia skutecznej odpowiedzialnej praktyki gry, co jest niezwykle ważne na takim rynku, jak STANY zjednoczone.Lojalność ostatecznie korzystnaTak samo są i inne plusy u operatorów na rynku amerykańskim, grających w конверсионную grę i korzystających z telefonu w celu nawiązania relacji człowieka z innymi graczami.Takie podejście ostatecznie sprawia, że gracze czują, że operator ceni je i troszczy się o nich; to z kolei sprawia, że ich pobyt jest niezwykle lojalni wobec игорному marki.Tutaj, w przez enteractive, spędziliśmy ostatnie 10 lat, rozmawiając z klientem przez telefon, i dlatego uważamy, że statystyka ta ma również zastosowanie do operatorów online-гемблинга.Dla tych, którzy znajdują się na ostro konkurencyjnym rynku północnoamerykańskim, takie podejście pozwala zmaksymalizować zwrot z inwestycji w zakup nowych graczy, konwersji i utrzymanie.Ciekawym aspektem reaktywacji i konwersji na telefon jest to, że poziom odpływu tych klientów znacznie zmniejsza się po rozmowie telefonicznej, co jeszcze bardziej zwiększa zwrot z inwestycji.To także pozwala operatorom wspierać swoich zawodników zadowolony, zadowolony, troskliwych i lojalni.STANY zjednoczone z pewnością rynek konwersji; aby online-operatorzy wygrali конверсионную grę, wszystko, co musisz zrobić, to wziąć telefon i porozmawiać ze swoimi graczami. tommy james kompletne albumy do ruletki.